Team Hölscher

Jan Hölscher

Notaris

Jan Hölscher studeerde in 1990 af in notarieel recht aan de universiteit van Nijmegen. De juridische wisselwerking tussen ondernemersrecht, vermogen (estate planning) en familierecht is zijn specialisatie. Oprechte betrokkenheid bij de ondernemer – voor bedrijf en familie – is het uitgangspunt voor al zijn adviezen: van estate planning tot aandeelhoudersovereenkomst.

Jan schreef mee aan het ‘handboek voor ondernemersrecht’, is lid van Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie en woont in Almelo.

Jan van Coeverden

Register notaris klerk

Maak kennis met Jan, onze ervaren notarisklerk met meer dan 25 jaar ervaring in het vastgoed. Sinds 1991 is hij actief in het notariaat en sinds 2002 in Rijssen, waar hij zich in 2010 aansloot bij Notaris Hölscher.

Jan heeft een brede expertise in alle facetten van vastgoed. Of het nu gaat om koop- en verkooptrajecten, appartementensplitsingen, projectontwikkeling of financieringen, Jan gaat geen uitdaging uit de weg. Met zijn jarenlange ervaring staat hij klaar om u te begeleiden en adviseren bij al uw vastgoedzaken.

Christine van de Vliert

Jurist

Christine is na het afronden van haar studie Nederlands recht aan de Universiteit Utrecht bij diverse advocatenkantoren werkzaam geweest. Sinds 2010 werkt zij bij Notaris Hölscher. Ze heeft in de loop der jaren op alle rechtsgebieden ervaring opgebouwd en richt zich nu voornamelijk op het personen- en familierecht. Zij houdt zich dagelijks bezig met verklaringen van erfrecht, afwikkelingen van nalatenschappen en het opstellen van diverse aan de familiepraktijk gerelateerde akten. U kunt hierbij denken aan samenlevingscontracten, huwelijksvoorwaarden, testamenten en levenstestamenten.

Daarnaast houdt zij zich bezig met ondernemingsrecht, zoals het oprichten van vennootschappen, stichtingen en verenigingen, statutenwijzigingen en aandelenoverdrachten.

Kuna Murre

Notaris klerk

Kuna is een ervaren notarisklerk die haar weg vond in het notariaat na haar studie. Met ervaring op verschillende kantoren in de vastgoedpraktijk, versterkt ze ons team sinds 2019 en heeft ze de overstap gemaakt naar het ondernemingsrecht. Als ervaren notarisklerk ondersteunt Kuna de notaris bij diverse taken, waaronder het oprichten van verschillende soorten ondernemingen, statutenwijzigingen, fusies en afstempelingen.

Of het nu gaat om de oprichting van een B.V. voor een startende ondernemer of om de volledige herstructurering van een grote groep vennootschappen, bij Kuna bent u aan het juiste adres voor deskundig advies en ondersteuning.

Anneleen Rook

Notarieel medewerker

Anneleen werkt sinds 2017 in het notariaat en heeft haar studie HBO-rechten aan het Saxion in Enschede afgerond. Sinds 2023 is zij werkzaam bij Notaris Hölscher, waar zij deel uitmaakt van de sectie vastgoed. Anneleen houdt zich voornamelijk bezig met het begeleiden en afwikkelen van nieuwbouwprojecten, het opstellen van koopovereenkomsten, akten van levering, hypotheekakten en het behandelen van diverse vastgoed gerelateerde vraagstukken.

Jacomijne de Haan

Notarieel medewerker

Jacomijne is als afstudeerstagiaire op ons kantoor begonnen. Na haar studie HBO-rechten te hebben afgerond is Jacomijne blijven werken bij ons kantoor waar zij nu de vastgoedpraktijk ondersteunt. Binnen haar werkzaamheden voert Jacomijne ondersteunende werkzaamheden uit en is daarnaast behandelaar van zaken met betrekking tot bestaande woningbouw. Daarnaast kunt u bij Jacomijne terecht voor vragen over de digitale diensten zoals de digitale identificatie.

Nathalie Velnaar

Secretarieel medewerkster

Nathalie is onze receptioniste en uw eerste aanspreekpunt bij Notaris Hölscher. Met haar professionele en efficiënte aanpak zorgt zij voor een soepel verloop van alle inkomende communicatie. Nathalie helpt u graag verder, of u nu telefonisch contact opneemt of het kantoor bezoekt. Ook kunt u bij haar terecht met verzoeken tot het legaliseren van handtekeningen, legitimatiebewijzen of andere stukken alsook het laten voorzien van apostilles.

Nathalie verwelkomt u graag en zorgt ervoor dat uw bezoek aan ons kantoor soepel verloopt.

Sandra Luijrink

Administratief medewerkster

Sandra werkt sinds 2012 bij ons op kantoor en is onze administratief medewerkster. Sandra zorgt voor de nauwkeurige afhandeling van alle administratieve processen binnen het notariskantoor.